Tjekke dig selv for udestående kundeservice

En forretningsforbindelse, Mike, nævnte for nylig, at han lavede et show på en lokal Universitet og stoppet af fakultetet spisesal for at få frokost. Han sagde, at mens de venter på linje, tjenesten var fattige. Linjen bevægede sig langsomt, counterperson var uinteresserede i hvad hun gjorde… og det viste. Det var ikke en behagelig kundeoplevelse.

Det var Mikes tur til rækkefølge og counterperson fortsatte med at vise hendes manglende interesse… ingen øjenkontakt, bevægede sig som det smertede hende, og ingen begejstring i stemmen. Så når hun så endelig op til at give Mike hans mad, mærkede hun hans navneskilt med hans navn og virksomhed. Hun indså, at Mike arbejdede i en bank, hvor hun lige har åbnet en konto. Nå, forvandlet hun til en anden person. Hun var ophidset når fortæller Mike om sin gode oplevelse på sin bank. I et øjeblik var hun levende, alert, smilende og i live!

Spørgsmålet er, “Hvorfor ikke kunne hun opfører sig på den måde når hun interagerer med en kunde?” Vi kan stille dette spørgsmål, når vi kommunikerer med folk i kunde service situationer. I mange situationer opføre de personer, der tjener os lige de audition til rollen som en zombie i filmen, “Dawn of the Dead.” Der henviser til, at de kan bruge mindre energi at være livlig og producere en stor oplevelse for alle involverede.

Grunden til dette sker er fordi kunden service personer “ikke Kontroller selv” for fremragende kundeservice. Når du “tjekke dig selv” før servering kunden, prep du dig selv for at give dit bedste til kunden. Når du “tjekke dig selv,” er du forberedt på enhver situation, kunde service. Når du “tjekke dig selv,” gøre du situationen positivt for kunden og dig selv.

Følgende er tre måder at “tjekke dig selv” at give fremragende kundeservice:

1. Tjek din holdning

Gøre din holdning siger, “Jeg kan hjælpe dig i dag.” Dette betyder, at du vil hjælpe, du ønsker at tage ansvar for løsningen, og du er proaktiv i at skabe løsninger for kunden. Sørg for din holdning er positive for fremragende resultater. Holde et spejl af dit skrivebord og ser ind i spejlet før du starter en debitorpostering og sige følgende:

“Jeg vil hjælpe nogen i dag.”

“Jeg har en stor holdning.”

“Jeg er løsningsorienteret.”

“Jeg vil gøre en forskel i dag.”

2. tjek dit kropssprog

Gøre dit kropssprog vise at du er ivrig efter at lytte til kunden. Dermed står eller sidder erectly hvis kommunikere ansigt til ansigt. Siddende oprejst i dit sæde er især vigtigt, når du kommunikerer over telefonen, fordi kunden kan “høre” din apati over telefonen. Check selv sørge for du er smilende. Tjekke dig selv for at sikre dit kropssprog viser at du ønsker at lytte. Det betyder direkte øjenkontakt, arme uncrossed, et lille Nik af anerkendelse, og vigtigst, din krop står over for kunden for at vise at du er helt “engageret” i samtalen.

3. kontrol din stemme

Sørg for din stemme er energisk og positiv. Dette betyder at du ikke lyde monoton og stemmen har vocal udvalg (se min artikel “Kat i the Hat”). Tjek din stemme for at sikre din har et livligt tempo uden at afskære kunderne, før de er færdige med deres tanker.

Kun anvender disse tre teknikker, vil du producere glade kunder og gør dit job som en kundeservice ekspert så meget lettere.

Copyright © 2004 Ed Sykes. Alle rettigheder forbeholdes

Web-adresse:

Blog-adresse:

RSS Feed:

Publishing retningslinjer: Du har tilladelse til at offentliggøre denne artikel i din ezine, offentliggørelse, ebook, eller på din hjemmeside, så længe den hjælpekilde boks er inkluderet i artiklen, og så længe hverken artikel eller ressource boksen er ændret på nogen måde. URL i den ressource boksen skal være angivet som et hyperlink. Mindre ændringer i formateringen er tilladt.

Venligst E-mail forfatteren en kopi af enhver ezine eller nyhedsbrev ved hjælp af denne artikel

Hvis du bruger denne artikel på et websted, skal du indstille ressource link som et hyperlink

Behage sende Webadressen på ethvert sted, hvor artiklen er indsendt.

Venligst snail mail kopi af eventuelle trykte publikation ved hjælp af denne artikel for at:

Gruppen Sykes

2133-126 Upton drev #234

Virginia Beach, VA 23454-1193

En varm forretning for 2006: ikke-medicinsk Home Care Business

Hjemmeplejen i USA er et mangfoldigt og dynamisk serviceindustrien. Cirka 20.000 leverandører levere hjemmepleje til 7,6 millioner personer kræver tjenester på grund af akut sygdom, langsigtede sundhedsmæssige betingelser, permanent invaliditet eller terminal sygdom. Årlige udgifter for hjemmeplejen forventes for at være 48.3 milliarder dollars i 2007. Hjemmeplejen er et bredt begreb, der beskriver en bred vifte af sundheds-relaterede tjenester leveres i indstillingen hjem. Hjemmeplejen er sundhedspleje bragt til dit hjem til at opretholde eller genoprette din sundhed og velvære.
Væksttendenser i branchen
Seniorer er en af de hurtigst voksende befolkningsgrupper i USA. Den senior befolkning er vokset omkring dobbelt så hurtigt som den samlede befolkning siden de tidlige 1980-ere. Væksten forventes også at fortsætte tidligt i det andet årti af det nye århundrede, når baby boomers tænder 65. Seniorer alderen 85 og er over den hurtigst voksende segment af den samlede senior befolkning. Derfor, efterspørgslen efter ikke medicinsk Home Care services også voksende. Det er opført som en af de hurtigst voksende erhverv af amerikanske Labor Department. Ifølge AARP, vil som amerikanerne alder, de fleste forblive i deres eget hjem. Næsten 7 ud af 10 ældre amerikanere ejer deres egen bolig og de fleste har ingen planer om at flytte.
Som følge heraf får færre seniorer den hjælp de har brug for med simple daglige funktion. For eksempel, i 1990 rapporterede 80 procent af seniorer har brug for hjælp til at tilberede deres måltider, at nogen var klar til at hjælpe dem; af 2001, der var faldet til kun 60 procent, ifølge det Nationalråd for ældning. Samlet set fra 1988 til 2001 var der en betydelig nedgang i antallet af seniorer, der rapporterede, at de havde ægtefæller, pårørende, venner eller naboer til at levere personlig pleje eller bistand. I dag, har en stadig ældre befolkning færre ressourcer til rådighed til at hjælpe dem med levende daglige opgaver. På samme tid har ældre voksne længere levealder end nogensinde før.
Ledende psykologer mener af seniorer tilbage i deres eget hjem, de kan bevare en vigtig følelse af uafhængighed. Det er også psykologisk gavn for ældre Seniorer til at blive i vante omgivelser. Mens deres velmenende børn måtte ønske at sætte dem i et plejehjem, er faktum, at tvungen flytning kan forårsage nogle seniorer føler sig desorienteret, deprimeret og forvirret.
Resterende så uafhængig som muligt kan øge en højtstående overordnede følelse af velvære. Opholder sig i deres eget hjem er, i de fleste tilfælde langt mere at foretrække (samt billigere) end flytter til en assisted living facility. Det giver dem en følelse af empowerment, og tillader dem at bevare tætte venskaber med naboerne.
Business Opportunity
Indtil for nylig, men var få valg tilgængelige for sund seniorer, der ønsker at forblive i deres hjem. De fleste sundhed virksomheder kun tilbydes Medicinsk Home Care. Det kan være meget dyrt, da de fleste fagfolk skal være registrerede sygeplejersker eller sygeplejersker assistenter. Derudover kan de vægrer sig ved at udføre lette husholdning opgaver. Endelig, de sjældent har mulighed for at opbygge lange relationer med deres kunder. Ofte vises en anden professional hver uge, som er desorienterende til seniorer og forhindrer oprettelse af et bånd med deres pårørende.
Din virksomhed, ikke-medicinsk Home Care, derimod er designet til at hjælpe den ældre voksne med dagligdags opgaver. Ikke-medicinsk pårørende hjælpe ikke med medicinske procedurer, og da de ikke er registrerede sygeplejersker eller medicinsk personale, deres timeløn er ikke så høj. De tilbyder også mulighed for konstant kammeratskab, som de tildeles generelt specifikke klienter på lang sigt, gør det muligt for et venskab til at vokse.
Disse pårørende kan hjælpe seniorer bevare deres uafhængighed ved at overtage de daglige opgaver, der bliver sværere med alderen. De kan tage klient Købmandsvarer shopping eller til banken, tilberede måltider, gøre lys husholdning og give daglige samtale og kammeratskab. Ikke-medicinsk pårørende repræsenterer en hurtigt voksende tendens til at tillade folk har brug for hjælp til at forblive i deres hjem eller i Fællesskabet.
Kom godt i gang!
Barrierer for at indtaste den ikke medicinsk Home Care business er relativt lavt. Mens potentielle fortjeneste er medium til høj. Din succes afhænger af mange variabler: din markedsføring indsats, din start up budget, befolkningsudviklingen i dit område, for blot for at nævne et par kritiske attributter. I de fleste stater er ingen formel uddannelse forpligtet til at give ikke medicinsk Home Care services. Det er vigtigt at tjekke med din tilstand-licenser agentur vedrørende den relevante licens for de tjenester, du vil tilbyde. Ikke alle ikke-medicinsk Home Care agenturer kan udføre personlige plejetjenester uden en licens.
Som med alle virksomhed, som virksomhedsejer, skal du have undtagelse drive og motivation. Derudover vil dine kunder forventer din virksomhed at være punktlig og troværdig. Uanset om du planlægger at levere tjenesterne selv eller hyre medarbejdere, er disse vigtige forretningsmæssige karakteristika, der kan være overset.
Opstart omkostninger for din hjemmepleje virksomhed afhænger af, hvordan du definerer din virksomhed rækkevidde. Prisen kan variere fra lav til medium-høj. Nogle virksomhedsejere har startet deres ikke medicinsk Home Care virksomhed med så lidt som en tusind dollars til så meget som fem hundrede tusinde dollars.
Hvis du er interesseret i at starte en ikke medicinsk Home Care virksomhed har du to muligheder. Du kan vælge at starte din virksomhed på din egen eller dine deltage sammen med et ikke medicinsk Home Care franchise.
Hvis du vælger at starte virksomheden hjemmeplejen på egen hånd er der en varieret mængde af oplysninger tilgængelige online og i boghandlere, der kan hjælpe dig med at opnå dine mål om at etablere en rentabel hjemmepleje virksomhed. Du kan finde generelle forretningsmæssige startoplysningerne spænder fra, hvordan til at tilvejebringe kapital, hvordan at oprette din forretningsplan, at Home Care guider specifikke til Home Care branchen. Disse vejledninger kan give dig vigtige oplysninger du har brug at komme i gang.
Der er pro’s og con’s for hver start up mulighed. Fordelene ved at starte på din egen er lavere omkostninger, nem adgang og ingen franchise gebyrer. Ulempen er, du ikke vil have den løbende vejledning af franchisegiveren til at styre dig omkring problemer og faldgruber.
Hvis du besluttede går ruten franchise du vil drage fordel af de veletablerede planer af franchisegiveren. Mange af de fejl og faldgruber, at du kan blive udsat for ved at starte på egen hånd har allerede formildende løsninger. Ulempen er, at du kan forvente en højere start-up omkostninger ud over en tilbagevendende royalty pris på 4-10 procent. Derudover kan markedsområde, hvor du gerne vil drive din virksomhed ikke være tilgængelige.
I sidste ende er ikke-medicinsk Home Care en indstilling, der tillader senior til at forblive i hjemmet uden at føle sig overvældet. Senior modtager bistand og kammeratskab kræves, familien nyder fred i sindet, der elskede forældre, moster eller onkel ikke kæmper med de simple opgaver af hverdagen og du får mulighed for at starte et af de hurtigst voksende virksomhed, vil fortsætte med at vokse langt ind i fremtiden. Det er en “win-win” situation for alle.

5 afgørende Home Business Tips at realisere finansiel frihed

Start dit hjem virksomhed er den nemme del, men at realisere dit langsigtede mål for økonomisk frihed tager meget indsats og engagement. Der er mange måder at drive et hjem virksomhed, men nedenstående tips skitsere nogle faste principper du skal følge for at tjene en stabil indkomst fra hjemmet uanset hvad dit hjem virksomhed.

1. sæt mål for succes

Mål vil hjælpe dig med at holde fokus på hvad du ønsker at opnå i dit hjem business. Start med langsigtede mål for hvor du gerne vil være økonomisk fem, 10, endog 15 år fra nu. Næste, skabe kortsigtede mål for daglige, ugentlige og månedlige resultater. For at opnå økonomisk frihed er en stor langsigtede generelle mål, men det vil tage mange små mål at nå dette niveau. Du bliver nødt til at sætte små mål at skabe en stabil cash system. Et hjem virksomhed går ingen steder uden mål, så tag dette skridt før du starter andre opgaver.

2. Opret en behagelig, professionel hjem kontor

Evaluere dit hjem business arbejdsområde. Arbejder du i et hjørne af dit soveværelse med et skrivebord og computer? Er din office normalt køkkenbordet mellem måltiderne? Forsøger du at arbejde i den levende område, mens resten af din familie nyder samtale eller underholdning? Hvis du har svaret “ja” til nogen af disse spørgsmål, skal du sandsynligvis foretage nogle ændringer.

Oprette en kontorplads, der er for arbejde kun. Selv om det er i hjørnet af et andet rum, blokere sit synspunkt med office Sektional vægge eller noget skrive i hindring væg til at give en følelse af privatlivets fred. Et kontor bør være lige et “kontor” og intet andet. Når du ankommer til dit kontor, er du klar til arbejde. Når du forlader kontorlokaler, er arbejdsdagen slut.

3. få organiseret

Når du har defineret arbejdsområde for dit hjem virksomhed, fylde det med forsyninger og værktøjer til at gøre arbejdet lettere og mere effektiv. Vælg et skrivebord og stol til komfort samt ryg, nakke og arm støtte. Skriveborde med hylderne og kabinetter kan gøre organisere dit kontor et cinch, især hvis du har begrænset kontorlokaler. Også, holde en daglige opgaveliste, kalender og tidsplan bog at prioritere opgaver.

4. holde tidsplanen

Når du arbejder i hjemmet, er det let at få slukket tidsplan på grund af afbrydelser eller fristelsen til at tage tid ud til fritidsaktiviteter. Husk, at hvert øjeblik spildt i dag normalt betyder mere arbejde den næste dag. Du vil i sidste ende, i døgndrift og aldrig synes at udrette noget. For hjem business succes, holde en standhaftige arbejdsrutine dagligt og en arbejdsplan, kan du holde med hver dag. Udvikle en mentalitet at hvert job er faktisk en løn af timers job. Hver time brugt arbejdende vil hjælpe du tjene penge og få økonomisk frihed.

5. adskille Business fra personlige opgaver

Når du sætter en tidsplan, holde sig til det. Tillad ikke personlige opgaver til at komme i vejen for arbejde. Disse kan være alt fra rengøring af huset til besøg fra venner eller slægtninge til at se fjernsyn. Tage pauser fra din computer, men prøv at undgå at blive involveret i personlige opgaver under dine pauser. Mange kvinder indrømmer, at vaske op, stryge tøj, støvsugning og andre personlige opgaver på pause fra deres hjem business. Personlige opgaver kan forårsage dit sind til at være off-fokus, og det vil være vanskeligt at vende tilbage til et almindeligt arbejdsrutine bagefter.

Finde andre ting at gøre under pauser, der ikke vil tage dit sind for langt væk fra arbejde. Tage en 15-minutters gåtur. Sidder og læser en selvhjælpsbog, relateret til din virksomhed. Eller tage en hurtig snack pause, med en sund snack selvfølgelig!

Når du tager disse skridt, er du klar til at nyde en jævn cash system derhjemme, der virker. Du kan tjene penge, gør hvad du elsker mest, og dit hjem virksomhed kan stige til højder aldrig forestillet sig, hvis du holder dig med disse grundlæggende principper. Gør dig klar til en ujævn vej, men også kigge efter den finansielle frihed, der venter dig lige over horisonten!